مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه
مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه
كوردی / العربية / English
فناوری اطلاعات

واحد رايانه

اداری

تلفن داخلی: 2252 و تلفن مستقیم: 08334276329

محل قرارگیری: سطح ششم ضلع غربی ساختمان مرکزی، سمت راست

نام

سمت

مدرک تحصیلی

عکس مسئول

زهره دلاور

مسئول فناوري اطلاعات

كارشناس ارشد نرم افزار

 

سعيد آسبوس

جانشين مسئول فناوري اطلاعات

كارشناس ارشد معماري سيستم هاي كامپيوتري

راحله استوان

كارشناس فناوري اطلاعات

كارشناس نرم افزار

شهلا گل محمدي

كارشناس فناوري اطلاعات

كارشناس نرم افزار

نصيبه نصيبي حسان

كارشناس فناوري اطلاعات

كارشناس نرم افزار

مرتضي فصاحت

كارشناس فناوري اطلاعات

كارشناس نرم افزار

· توضیحات:

واحد فناوري اطلاعات بيمارستان امام رضا(ع) همزمان با تاسيس و راه اندازي بيمارستان از بهمن ماه سال 1384 شروع به فعاليت نمود.

اهداف:

1- افزايش دقت و سرعت در انجام فعاليت هاي مركز

2- كوتاه شدن زمان انجام ارائه خدمات به مشتريان

3- افزايش امكان كنترل مديريتي بروي فعاليت هاي مركز

4- افزايش دقت آماري

5- كاهش تردد بين بخشي بوسيله سيستمي كردن فعاليت هاي جاري

· مهمترین فعالیت‌های واحد فناوري اطلاعات:

مدیریت نرم افزار

پیگیری و ارائه راهکارهای مناسبی جهت رفع مشکلات نرم افزاری و بهبود سیستم

مشاوره به واحد مربوطه جهت مکانیزه کردن فرایند ها

هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات در خصوص عقد قراردادهای پشتیبانی نرم افزارها

آشنایی فنی با نرم افزار ها و سخت افزارهای مربوطه )مانند حضور و غیاب و دستگاه تایمکس ...( -

آگاهی از کلیات )حیطه و نوع فعالیت های تحت پوشش( نرم افزارهای واحد مربوطه جهت پیگیری مناسب تر مسائل مربوطه

نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبانی ( Backup Data ) از نرم افزار ها بصورت دوره ای و آرشیو آنها

تایید اتمام کار پروژه ها و یا فاکتور

مطلع بودن از هر گونه تغییر و تحول نرم افزاری

نصب و راه اندازي نرم افزار هاي كاربردي

آموز ش كاربران و كارشناسان جهت استفاده از نرم افزارهاي پياده سازي شده

نصب و بروزرساني آنتي و يروس بروي سيستم هاي مركز

بررسي نيازهاي نرم افزاري مورد نياز واحدهاي مختلف و ارائه نظارت مشورتي براي خريد نرم افزار

مدیریت سخت افزار

1- تهیه شناسنامه فنی سخت افزار جهت کلیه سیستم ها

2- سرویس دوره ای سخت افزار

مدیریت شبکه

1- نگهداری صحیح از کلیه تجهیزات شبکه اعم از - Active و Passive بر اساس استانداردهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات

2- تهیه مستندات جامع شبکه بر اساس استاندارد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات -

3- آگاهی از کاربرد و نحوه عملکرد تجهیزات - Active

4- آگاهی کامل از نحوه ارتباطات مرکز -

5- آگاهی از نحوه عیب یابی درون شبکه و برخورد با مشکلات احتمالی -

6- حفظ، نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی از نقطه ابتدایی تا انتهایی شبکه موجود -

7- آگاه نمودن مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات از هرگونه تغییر ، تحول و نیازها -

8- رفع مشکل شبکه ای تمامی سیستم های کامپیوتری موجود در مرکز ) - IP و کارت شبکه و...(

9- مطلع بودن از انجام هرگونه عملیات عمرانی و تلاش جهت حفظ و نگهداری تجهیزات شبکه

10- حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور از نظر دما و دقت در عبور و مرور ها

11- ارائه راهکار های نوین جهت ارتقاء شبکه

مدیریت اینترنت

1- آشنایی با نحوه اتصال به اینترنت بر روی PC, Laptop, Mobile

2- آشنایی با مرورگرها و نرم افزارهای جانبی کار با اینترنت

3- شناسایی خطاهای سیستم جهت اتصال به اینترنت

4- پیگیری مشکلات و پیشنهادات کاربران جهت ارجاع به مسئول واحد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی

5- اختصاص نام کاربری و رمز عبور به پزشکان، مسئولین بخش ها و دانشجویان جهت دسترسی به اینترنت

مدیریت HIS

1- نظارت بر پیمانکار و گزارش اشکال های احتمالی به کارشناس مسئول نرم افزار و پیگیری رفع آن از طریق مدیر پشتیبانی شرکت

2- همکاری بامدیریت بیمارستان جهت بهتر شدن شرایط کاربری نرم افزار

3- نظارت بر فعالیت های شرکت پیمانکار در زمان بروزرسانی های دوره ای

4- نظارت بر تهیه گزارش های HIS

5- ارتباط بین بیمارستان و تیم نرم افزار در مورد خواسته ها و نیازهای مجموعه

6- اختصاص نام کاربری و رمز عبور به پرسنل جهت دسترسی به نرم افزارهای HIS

مدیریت اتوماسیون اداری

1- آگاهی از تنظیمات نرم افزار اتوماسیون اداری

2- آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال کاربران

3- اطلاع رسانی از وضعیت سیستم اتوماسیون اداری و کاربران )فعال تغییر سمت و ...(

آموزش

1- تهيه كتابچه و جزوات آموزشي مورد نياز كاربران

2- آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال کاربران

3- اطلاع رسانی از وضعیت سیستم اتوماسیون اداری و کاربران )فعال تغییر سمت و ...(

امور ستادی

1- انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه

2- انتقال نظرات و نیازها )حسب عملکرد حوزه مربوطه( به مدیریت فناوری اطلاعات

3- شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم

4- پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر

[Collapse/Expand]
ثبت نظر در مورد مطلب
+
Captcha image
Show another codeتغییر تصویر
ثبت نظر

درباره مجتمع درباره مجتمع


مجتمع بیمارستانی 714 تختخوابي امام رضا (ع) کرمانشاه بزرگترين، مجهزترين و مدرن ترين مرکز آموزشي، درماني و تحقيقاتي در منطقه غرب و شمال غرب کشور است. اين مرکز که در سال 1384 به بهره برداري رسيد همواره جديدترين و علمي ترين روش هاي آموزشي، درماني، تشخيصي، توانبخشي و پژوهشي را متناسب با نيازها و انتظارات مشتريان و در راستاي ارتقاء و تحول نظام سلامت جامعه ارائه مي دهد. ادامه مطلب...


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید شبکه های اجتماعی


  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Instagram

جستجو در سایت جستجو در سایت


تماس با ما تماس با ما


  • کرمانشاه، شهرک معلم، انتهای بلوار رودکی، بلوار پرستار
  • تلفن: 20 - 00 63 27 34 - 083
  • پست الکترونیکی: info [@] irhk.ir
[Collapse/Expand]
تماس با ما



+

Captcha image
Show another codeتغییر تصویر

ثبت

مکان ما بر روی Google Map مکان ما بر روی Google Map


1398 - 1384 © کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجتمع بیمارستانی امام رضا (علیه السلام) کرمانشاه می باشد.